Tijd voor een Glamourparty!

Op 1 april 2001 bestond mijn bedrijf tien jaar en dat moest gevierd worden! Compleet met een afgehuurde Beurs van Berlage een lichtgevende dansvloer, mijn eerste klant, een glitterjurk en een geile goochelaar. Natuurlijk verscheen er ook een fijn artikel in de Clou, het blad van de Marktonderzoekassociatie (MOA). Janny Lok schreef het en ik was er heel blij mee!

2001, Janny Lok in Clou.

Begin april viel er een opvallende invitatie in mijn brievenbus. ‘Maak je klaar voor de party van het jaar’ luidde de tekst op de voorzijde. AI snel werd duidelijk waarom je dat zou moeten doen: ‘als je tien jaar bestaat is het de hoogste tijd voor een GLAMOURPARTY .’ Er zijn in marktonderzoekend Nederland weinig vrouwen die een eigen bureau zijn begonnen. Van de dertig interviews met oprichters die ik in de afgelopen jaren heb gedaan, waren er drie met een vrouw (Anjo Schreuder, Jetty Plasschaert en Rie Schouten) en één over een vrouw (Mary Zeldenrust- Noordanus). Tijd dus om een glamourouspak aan te trekken, me naar de Beursvan Berlage te begeven om de feestelijke partij mee te maken en vervolgens Marja aan de tand te voelen.

Lees de rest van het artikel: 2001jrg19nr6_MarjaRuigrok

 

 

Geef een reactie